Splošni pogoji poslovanja

POGOSTA VPRAŠANJA (FAQ)

 1. Kako naročim?

Izbereš želeni izdelek, določiš število kosov ki bi jih rad naročil/a, dodaš v košarico in lahko nadaljuješ z nakupovanjem ali pa opraviš naročilo. V košarici lahko vedno odstraniš izdelke ali spremeniš število izdelkov pred končnim naročilom. Izbereš način plačila ter zaključiš naročilo.

 

2. Kako plačam?

Plačaš lahko trenutno na 2 načina: plačaš po predračunu ali pa opraviš plačilo po povzetju na dom z gotovino ali kartico (v primeru plačila s kartico se zaračuna provizija 1,43%). Glej pod NAČIN PLAČILA ali STROŠKI DOSTAVE.

 

3. Poštnina je?

Ja, poštnina je. Na podlagi cenika GLS znaša poštnina 2,90€ z že vključenimi stroški odkupnine (za celotno Slovenijo!), nepotrebno plačilo poštnine je le v primeru, če naročiš nad 25€ (brezplačna dostava).

 

4. Kdaj dobim pošiljko?

Kot majhno podjetje se trudimo po najboljši moči odposlati vaše naročilo v najkrajšem času od trenutka ko prejmemo potrdilo, da je bilo naročilo plačano (v primeru plačila po predračunu), okvirno od 2-3 dni (delovni dni v tednu); prazniki in vikendi ne štejejo. V primeru zakasnitve naročila bomo kupca o predvidoma daljšem roku pravočasno obvestili po e-pošti.

 

5. Dobim obvestilo, da sem plačal/a ter izpisek izdelkov, ki sem jih naročil/a?

Da, vsakič ko opravite naročilo ter ko ste plačali, dobite obvestilo o plačilu ter izpisek naročenih izdelkov. Kasneje tudi sporočilo na e-pošto, ko je vaše naročilo bilo odposlano iz skladišča in ga je prevzel GLS.

 

6. V moji pošiljki je bilo par čokoladk stopljenih oz. v nepravilni obliki, jih lahko vrnem in dobim povrnjene stroške?

Zaradi dolge poti je težko nadzorovati, kako je bila roba zavarovana pred vremenskimi razmerji (še posebej v deževni in poletni sezoni) v skladišču pri dobavitelju ter med prevozom samim do našega skladišča. V primeru, da so čokoladke prispele na vaš naslov v mehkejši obliki, jih shranite v malce hladnejši prostor in počakajte da se strdijo. Oblika ne bo več ista, vendar nebi smelo vplivati na okus. Pri nas se trudimo, da ima skladišče čim bolj suho ozračje (nizka vlaga v zraku) ter temperatura ne presega čez 23°C med poletno sezono.

V primeru prispelih stopljenih čokoladk ali drugih izdelkov, ki niso v »pravilni obliki« ne sprejemamo reklamacij, če se pa zgodi da dobite napačni izdelek – izdelek, katerega niste naročili ali niste prejeli, nam sporočite in vam brez potnih stroškov pošljemo na vaš naslov.

 

7. Kje vas lahko osebno spoznam in kupim vaše izdelke?

Lahko nas spoznate in poklepetate z nami na tako rečeno Makkon in Chibi Makkon srečanjih v Ljubljani, Izoli, Mariboru ter na dogodkih, ki so povezani z japonsko kulturo, kulinariko in pop kulturo. Obveščali vas bomo redno preko facebook strani (www.facebook.com/nipponsweets.slo) kje in kdaj bomo. Ob teh srečanjih boste tudi imeli priložnost osebno kupiti izdelke.

 

Splošni pogoji poslovanja

IDENTITETA PONUDNIKA

S spletno stranjo www.nipponsweets.si upravlja podjetje EKSIO, Marko Mikloša s.p. Podjetje je vpisano v register AJPES (Poslovni register Slovenije) in je registrirano tudi za opravljanje prodaje prek interneta pri AJPES-u. Podjetje je registrirano na Marko Mikloša, na naslovu Srednja vas pri Šenčurju 35A, 4208 Šenčur. Na podlagi 1. odstavka 94.člena ZDDV-1, DDV ni obračunan. Ni registriran kot davčni zavezanec.

LASTNINA PODJETJA

Slike in opis izdelkov, maskota netopirček Amai, logo Nippon Sweets so last podjetja EKSIO, Marko Mikloša s.p.

DOSTOPNOST IZDELKOV

Vsak izdelek, ki je v ponudbi v naši spletni trgovini in je na zalogi, bo odposlan v enem, največ treh delovnih dneh.

Slike izdelkov so pravilne, vendar lahko predstavljajo napačno gramaturo in število vsebovanih paketov. Pri vsakem izdelku so v opisu pravilno navedene informacije!

Določeni izdelki so proizvod Tajske in Singapurja, preko katere sodelujeta japonski podjetji Glico in Meji, kar pomeni, da lahko embalaža vsebuje japonski, tajski in angleški jezik.

Izdelki so: Pocky palčke čokolada/jagoda/matcha, Hello Panda (vsi okusi). Vsi drugi izdelki so japonski in proizvedeni na Japonskem!

CENE

Vse cene so navedene v evrih in ne vključujejo DDV. So jasno in nedvoumno prikazane – razvidno je, kaj je cena izdelka in kaj strošek dostave/poštnine. Strošek poštnine velja za državo Slovenijo.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudnik lahko kadarkoli zamenja ceno izdelka, stroške dostave medtem pa tudi zagotovi, da bo obvestil stranko, kupca ob spremembah.

Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

NAČIN PLAČILA

Kupec lahko izbira med dvema načinoma plačila:
– z gotovino ob prevzemu (po povzetju)
– plačilo po predračunu z nakazilom na račun podjetja EKSIO, Marko Mikloša s.p. (SI56 6000 0000 0519 409)

Pri izpolnjevanju naloga UPN v polje sklic (referenca) najprej vnesite SI00, za tem pa številko vašega računa (primer: 15-0001) ter isto pod namen (primer: 15-0001). V polju koda namena izberete OTHR.
Naročeni izdelki bodo odpravljeni takoj po prejetem plačilu!

Kupcu bomo izdali predračun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjeno na sedežu podjetja EKSIO, Marko Mikloša s.p. Kupec lahko zahteva ponovni izpis pogodbe tako, da zaprosi zanj na naslov: [email protected]. Kupcu bomo pogodbo (naročilo, račun) ponovno poslali na želen e-naslov.

 

*KUPONI 

Namen kupona je nagraditi stranko – kupca za sodelovanje pri dogodkih in nakupih, katerega stranka – kupec prejme lahko preko e-pošte (če je bil podan e-naslov) ali osebno na mestu dogodka ali v pošiljki – naročilu.

Pomembno: Kuponček velja samo za spletni nakup. Kuponček deluje le, če v košarici ni izdelka v akciji, koda velja samo za enkratno uporabo, popusti se med seboj ne seštevajo.

– 5% KUPONČEK  (5% popust na minimalno vrednost 10€ celotne košarice z izdelki.)

– 10% VIP KUPONČEK (10% popust na minimalno vrednost 15€ celotne košarice z izdelki.)

(V primeru rednega naročanja prek spleta ali obiska na dogodkih ter nakupa, stranka – kupec prejme VIP KUPONČEK osebno na dogodku ali preko e-pošte ali v paketu (pošiljki).

Vsak podarjen kupon ima vidno napisan datum do kdaj velja, kodo kupona, koliko procentov popusta je vreden, kdaj se ga lahko uveljavi (kadar ni izdelkov v akciji v košarici) in da je samo za enkratno uporabo ter da je lahko uveljavljen le preko spletnega nakupa pri www.nipponsweets.si.
Podarjen kupon ne obvezuje stranko – kupca, da ga mora uporabiti (uveljaviti), če le-ta ne želi tega storiti.

 

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo izdelka/izdelkov

Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb »dodaj v košarico«. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.
Če izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb »X«, desno od »Cena«. Če želi kupec z nakupom nadaljevati (kupiti želi še druge izdelke), klikne na katerokoli kategorij zgoraj nad košarico (primer »POCKY IN KITKAT«)Uporaba kupona: kupec vnese kodo kupona v okenček »Koda ugodno«, v primeru, če je prejel/a preko e-pošte ali v prejšnjem naročilu ali na mestu dogodka ter klikne na »Uporabi kupon«. V košarici bo jasno razviden popust. Ko kupec želi opraviti naročilo (klik na »Naprej na naročilo«), kupec vpiše osebne podatke, v primeru, če se je že prej prijavil/a – registriral/a. Kupec nazadnje izbere način plačila: Plačilo po predračunu ali Plačilo po povzetju ter klikne na »Zaključi nakup«. Po kliku na »Zaključi nakup« ni več možno prekiniti naročilo!

2. Naročilo v obdelavi: Po oddaji naročila kupec prejme e-obvestilo, da je njegovo naročilo sprejeto v čakalno vrsto in v obdelavi.

3. Pošiljanje izdelka: Kupec prejme obvestilo, da je pošiljka pripravljena za prevzem s strani GLS-ja in da bo odposlana. Ponudnik v dogovorjenem roku in na dogovorjen način kupcu odpošlje blago.

4. Kupec (na dogovorjen način) blago prevzame ter plača GLS-ju (v primeru plačila po povzetju).

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, VRAČILO OPRAVLJENIH PLAČIL

Kupec ima pravico, da od trenutka ko je prejel bago na [email protected] sporoči v primeru, če smo vam zaradi naše napake odposlali napačen izdelek ali manjkajoči izdelek, in vam ga v najhitrejšem možnem času odpošljemo na vaš naslov brez potnih stroškov.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nerabljeno, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, vključno s pripadajočo deklaracijo podjetja odposlati ponudniku/podjetju v petnajstih dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na pisno sporočeni TRR kupca.

DOSTAVA

Dostavljamo med delovnimi dnevi (pon – pet), prazniki se ne upoštevajo. Naročeno blago bomo pogodbenemu partnerju za dostavo pošiljk oddali v roku treh delovnih dni. Če to zaradi posebnih okoliščin ne bo mogoče, bomo o tem kupca obvestili in se dogovorili drugače.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS  – stroški pošiljanja znašajo 2,90€ z DDV (velja za celotno Slovenijo!). Dostava pri nakupu nad 25 € je brezplačna. Pridržujemo si pravico do izbire druge dostavne službe, če bomo s tem lahko naročilo izpolnili učinkoviteje.

REKLAMACIJE

Reklamacije sprejemamo od trenutka, ko je kupec prejel blago.

Če so produkti, ki jih je kupec prejel, napačni ali manjkajo, mora kupec priložiti kopijo računa ter fotografijo vsebine paketa ob trenutku, ko je bil paket odprt, natančen opis kateri izdelek je bil napačno poslan ali kateri ni bil. Izdelek vam bomo v najhitrejšem možnem času naknadno poslali na vaš naslov brez potnih stroškov.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim.

Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bomo predali nepooblaščenim osebam.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Po svojih najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naši spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da teh podatkov na spletnih straneh ne uspemo popraviti dovolj hitro. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.

Čeprav se trudimo zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, mora kupec/uporabnik vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po svojih najboljših močeh trudimo izpolniti pričakovanja kupcev.
Če pa bi navkljub temu prišlo do pritožb, reklamacij, prosimo, da jih kupec pisno posreduje na e-naslov [email protected]. Vse morebitne reklamacije (in spore) si bomo prizadevali rešiti sporazumno.

Hvala za zaupanje, prepričani smo, da ga bomo upravičili.

E-NOVICE

Vsak prijavitelj soglaša, da se lahko njegov e-naslov uporablja za namen e-novic (akcije, novosti, oglasna sporočila, novice, itd.).
Soglasje lahko prijavitelj na e-novice kadarkoli pisno prekliče. Preklic lahko izvede na e-naslovu: [email protected], kjer navede ime in priimek ter v »Zadeva« ODJAVA OD NOVIČK.